مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-29سياسي

یادداشت| آقایان حواستان هست؟!


برخی شاهکارهای اخیر صورت گرفته از نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان گیلان در حمایت های غیر منطقی از کاندیداهای انتخاباتی که به نوعی مغایر با قانون نیز می‎ باشد نباید به پای جریان انقلاب نوشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری در یادداشتی نوشت: رهبر انقلاب در آخرین دیدار غیر حضوری خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمودند که توصیه ی مؤکّد بنده این است؛ رفتار و گفتار در درون مجلس یازدهم باید جوری باشد که حرف و رویکرد مخالفین این مجلس را تأیید نکند و کارهای هیجانی، احساسی، تصمیم گیری های دفعی، این ها نبایستی وجود داشته باشد.

این بند از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از هر دوره دیگری باید سرلوحه اقدامات بهارستانی ها باشد و با توجه به هزینه ای که جریان انقلاب ممکن است از هر اقدام خلاف این رویه پرداخت کند باید نمایندگان در این حوزه حداکثر حساسیت را داشته باشند.

اهمیت انتخابات این دوره ریاست جمهوری با توجه به شرایط فعلی کشورمان بر هیچ کسی پوشیده نیست و بر همین اساس هرگونه اظهارنظر از سوی خواص، ضریب دوچندان به خود می گیرد.

با این مقدمه باید نهیبی به برخی اتفاقات نامیمون از سوی نمایندگان گیلان و سایر بهارستانی ها زد که خواسته یا ناخواسته فشار مضاعفی به جریان انقلاب متفکر آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| آقایان حواستان هست؟!

یادداشت| آقایان حواستان هست؟!